Веригата хипермаркети "Кауфланд" излезе с позиция до медиите. В нейните магазини в страната на 12 март се получиха опашки, напрежение и сблъсъци заради промоция на олио. От компанията уточняват, че намалението е било планирано много преди усложняването на икономическата ситуация.
Ето и цялата позиция на "Кауфланд България":
"След анализ на събитията в обектите ни в цялата страна на 12 март във връзка с продажба на олио информираме за следното:
Продуктът традиционно присъства в промоционалните предложения на Kaufland. Конкретната продажба беше планирана и организирана дълго време преди пазарната ситуация да се усложни заради напрегната международна обстановка. Във времето сме доказали, че клиентите могат да разчитат на нас и затова промоцията не беше отменена. Бяха предвидени ограничения за покупка на максимален брой от промоционалния продукт и предприети допълнителни мерки за предотвратяване на струпвания.
След внимателно анализиране на ситуацията и с цел предотвратяване на напрежение се отменя планираната за събота, 19.03.2022 г., продажба на олио на цена 3,69 лева.
Уверяваме потребителите, че ще продължим да работим за всекидневното осигуряване на стоки от първа необходимост."
Припомняме, че в Бургас възрастен мъж почина, чакайки на опашката.
Напиши коментар