Дясната тръба на тунела Витиня, в посока Варна, е в много лошо състояние и се нуждае от по-сериозни ремонтни дейности, каквито не предполагахме, преди да започнем реална работа на терен. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, която заедно с председателя на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров и изпълнителния директор на „Автомагистрали“ ЕАД Парашкев Кръстев инспектираха ремонтите на съоръжението. Павлова подчерта, че извършените до момента работи са разкрили изключително тежкото състояние на тръбата, която е на повече от 32 години. „Последно ремонт е правен преди 27 години, но и тогава не е видяно, че облицовките, например, са без арматура“, посочи министър Павлова. По думите й строителството не отговаря на съвременните норми и наредби за безопасност, заради което се налага по-големи като обем ремонтни дейности. Необходимо е да се направят по-сериозни изолации, допълнителни облицовки и допълнително отводняване, за да се предотвратят течовете, както и ремонт на осветлението, вентилацията и др. „Във връзка с очерталия се по-голям обем съпътстващи дейности ще бъде необходим по-дълъг срок от първоначално предвидения, за да се извършат“, каза Павлова. Тя изрази надежда ремонтът да бъде изцяло завършен през пролетта на 2017 година, ако се направят всички съпътстващи дейности, които са свързани и с допълнително финансиране, което по индикативни предварителни прогнози е между 4 и 6 млн.лв.
Удължават ремонта на тунела Витиня, тръбата за Варна била много зле /Снимки/
Последно ремонт е правен преди 27 години, но и тогава не е видяно, че облицовките, например, са без арматура, коментира Лиляна Павлова

Напиши коментар