"Мета" въвежда платена абонаментна услуга за Facebook и Instagram

"Мета" въвежда платена абонаментна услуга за Facebook и Instagram

Компанията Meta ще пусне платена абонаментна услуга в размер до 14,99 долара на месец, която позволява на потребителите на Facebook и Instagram да верифицират своите акаунти, обяви през уикенда главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг.

Новата функция, наречена Meta Verified, позволява на потребителите да получат „синя отметка“, допълнителна защита срещу акаунти, които твърдят, че сте вие, и да получат директен достъп до поддръжка на клиенти“, според публикация на Зукърбърг, пише БНР. 

Абонаментната услуга ще струва по $11,99 за уеб достъп или по $14,99 на месец за операционната система iOS на Apple и за операционната система Android. Услугата Meta Verified ще бъде пусната първо в Австралия и Нова Зеландия тази седмица, се казва още в публикацията.

Приходите на технологичния гигант Meta бяха засегнати сериозно от промените в поверителността, направени от Apple през 2021 г., които ограничиха способността й да проследява интернет активността на потребителите - ключов източник на данни за т.нар. "насочени" реклами. През миналия февруари Meta посочи, че промяната на Apple ще й струва повече от 10 милиарда долара пропуснати приходи от реклама за 2022 г., което е около 8 процента от общите приходи през 2021 г.

Абонаментът не е задължителен и платформите ще останат безплатни. Потребителите, които се интересуват от новата услуга, трябва да са навършили 18 години, а компаниите няма да имат достъп до този абонамент, макар "Мета" да не изключва възможността да ги включи в бъдеще. 

Новата оферта е насочена преди всичко към създателите на съдържание. 

"Мета" обясни пред АФП, че е създала "Мета верифайд" въз основа на получени заявки от обещаващи създатели на съдържание. 

0 Коментара

Напиши коментар

Затвори